Meni tässä hetki että älysin tämän kirjotus homman.. :D Joo tosiaan, oon kahdeksatta luokkaa aloittamassa
oleva tyttönen, ja hihhei, elämä edessään. Tämä kesäloma on kyllä ollut tähän mennessä aika tylsä, olin ensin vaelluksella Lapissa lpk:n kera, ei tuntunu kovin kesälomalta, kun lunta sato.. :) Ja eilen meijän koira steriloitiin, se on reilun vuoden ikäinen narttu lapukka. Päästä siltä leikattiin kanssa (siis siitä päänahasta, ei aivoista yms..) semmonen "talirauhanen". Tai ainakin me luultiinsitä ensin talirauhaseks, mut se olikin joku kasvannainen, en muista tarkkaan, pitää kysyä äidiltä... (siis ei se mikään KASVAIN ollu todellakaan!!)
nii, mun perheeseen siis kuuluu isä,äiti, pikkusisko ja koira. Ja on mulla isosisko-puoli ja isoveli-puoli...
Ne ei asu enää kotona, onneks :) noei.
Hieno kappale soi radios.(*ervo,*ervo sä oot..)??????
Arrgghhh, että mä inhoon joitakin tyyppejä, esim. yks meijän lpk:nassa on olevinaa NIIN täydellinen
ja tietää muka kaikki asiat.Se on koko perhe harrastaa partioo, ja se on muka niin heinoo että....
Se vaa väittää joitakin asiota, vaikka se ois ihan väärässä. Sitte se joskus sattuu tajuamaan, et se on väärässä, nii se sanoo vaa: "Nii mutta sillee..."
Nii mitä mutta?? seli seli vaa... Sitte ku me tehtiin siellä vaelluksella ruokaa, nii se vaa hirmu kehuskeli ku niitten ruoka kiehu ekana: "Meijänpä ruoka kiehuu ekana, ku mä laitoin ihan kuumaa vettä tähän meijän ruokaan"
Sitte yks toinen sano:" Eihän kuumaa vettä sais käyttää ruuanlaitossa"
"no nii mutta sillee... Mistäs ite otit sen teijän veden?"
"nuista juomapulloista, jotka täytin aamulla"
"no ei seistynyttä vettäkään saa käyttää ruuanlaitos"
"onko aamulla otettu vesi muka seistynyttä, kun kello on 13.00??"
"no nii mutta sillee.."
Kaikki kyllä hajos tuolle. Sitte se "nii mutta sillee"-tyyppi pyys multa vettä ja meinasin sanoo, et se on sitä "seistynyttä vettä" ,ethän sä  sitä voi juua.

Joo mutta se siitä...
Mä lupasin mennä vahtimaan mun serkunlasta täks kesäks. tai en nyt koko kesäks, mutta ainakin joksikin viikoks.Mä meen heti, kun meijän koiralta on otettu nuo tikit pois.