oi, se ihana sana!!! KESÄ!! No kaikkihan sitä aina oottaa ja oottaa. Mutta mikä siitä tekee niin kiehtovaa??
Lämmin ilma, kesä vaatteet, uinti, jäätelö,  kesäihastukset,harrastukset.....
Mutta voihan niutakin tehdä talvella.
Joten, mikä siinä kesässä sitten loppujen lopuksi viehättää?
No, minun  mielipiteen on se vapaa-aika.Sitä on enemmän kuin talvella, mutta kuitenkin se tuntuu loppuvan aina kesken. Minä ainakin tarvitsisin lisää aikaa. Se loppuu aina kesken.
Leiri, jonne oon luvannu mennä töihin, vie mun kesälomasta viikon, vaellus vei toisen...
Ja sitte lupasin vahtia sitä serkun lasta ja kouluttaa koiraa!!! Oon mä tyhmä...
Ja tänään, mä lupasin viedä mun pikkusiskon sen kaverin synttäreille. Ja lupasin laittaa sen hiukset, valita vaatteet..... voivoi. Ja kun olin suunnitellu, että menen kaupungille ja ostelen niitä mukamas niin ihania ja HALPOJA kesä vaatteita. Ja PÖH.
Sitten, lupasin suunnitella mun pikkusiskon OMIA synttäreitä. Voi eiii....
Joten, ei minulla sitää vapaata-aikaa olekkaan niin paljoa.
No toinen kesän ihana asia on, kun saa vaan löhötä. Sitä kyllä saa tehdä, kiitos Serranon perheen, summerin ja Pienen talon preerialla. :) Niitä katsoessa saa löhötä koko aamun.

En ole koskaan kuullut, että joku vihaisi kesää. Millainen ihminen on, jos se vihaa kesää??
Mutta ei kesä ole ehkä minunkaan lempi aikaa. Minusta ehkäkeskitalvi on parasta aikaa vuodesta. Syitä: Silloin on mun synttärit.   Kirpeinä talvipakkas aamuina on ihana herätä ja laittaa paksut vaatteet, kengät,pipo ja kaulaliina päälle ja lähteä tarpomaan koiran kanssa aamulenkille uppohankeen.
Ja suomi on niin kaunis maa keskitalven aikaan. Oletko koskaan käynyt Lapissa kunnon talviaikana? Siellä on niin kaunista kun nietokset ovat paksut ja tummansiniseltä taivaalta loistaa kirkkaat tähdet.. Mutta mä en oo kyllä koskaan saanu  nähä sitä livenä, vaan aina kaikista postikorteista yms.No, sinneppä suuntaan matkani jo ehkä ensi talvena. :)

Mutta, kommentoi omat kesäsi huvitukset!